Herunder finder du en oversigt over hvilke hostingselskaber vi modtager anmeldelser af. Vi opdaterer løbende listen og tilføjer nye hostingselskaber. Hvis du ønsker at anmelde det enkelte hostingselskab, så skal du blot klikke videre under “Læs mere”. Herunder kan du skrive din egen anmeldelse, som vi godkender og publicere på siden.
Du kan også læse andres anmeldelser og dermed bruge den oversigt til at vurdere, hvilket hostingfirma du bør vælge.
Alle anmeldelser er brugergenereret og vi publicere alle anmeldelser, medmindre de er useriøse og ikke troværdige.
Seneste anmeldelser
Herunder finder du de seneste anmeldelser. Du er mere end velkommen til at skrive din egen anmeldelse. Skriv om dine oplevelser med din nuværende eller tidligere hostingudbyder.
Under al kritik og minus 50 stjerner
For 1 mdr siden begyndte vores forhold at gaa i stykker. Fik fejl paa fejl om mail ikke blev leveret kunne heller ikke modtage mails. Ser paa deres driftstatus at der er serverproblemer men der arbejdes paa sagen. Laver en ticket. Der hele foregaar via ipad.
Svaret fra s. Er at jeg skal logge ind via cp lave et nyt pw. Gir ingen mening i mit hoved da det hele fungere ok via tlf. Men jeg gör som de siger og saa blir det et helvede. Intet virker nu. Skriver igen en ticket. Samme svar gaa ind i cp lav nyt pw. Deres rutiner er at hvis nan skal lave nyt ow skal man bruge det gamle som saa ikke virker. Saa nu vandrer jeg hvilelöst rundt i ring den hjälp var helker ikke nigen hjälp. Kan ikke tinge til dem da jeg skal väre logger ind. Hurra for supporten.
Er nu saa desperat over manglende adgang at jeg finder direktärens navn. Skriver til ham via fb faa timer senerr er der svar paa en ticket. De vil tage sig af det naar de faar tid!!! Vi er nu i 4. Uge og de har ikke haft tid endnu!!! Skriver en ticket til omraadeansvarlig. Samme svar med tid. Jamen for fanden jeg kan ikke komme i forb. Med verden.
Nu er vi saa paa 5. Uge uden jeg har mailadgang. Kan ikke forny div. Domäner da jeg ikke kan se deres rykkere. Automatisk foenyelse er ikke naaet hele vejen tundt til mine domäner.
Värste er jeg ikke kan faa en dialog i gang og fölelsen af deres ligegyldighed.
Nogen der har gode raad saa ja tak
Virker, men er alt for dyrt til mit behov
Jeg har haft one.com i rigtigt mange år (husker ikke hvor mange, nok over 10 år), men de senere år er prisen simpelthen blevet for høj. Så nu takker jeg af.
Selvfede supportere uden nødvendige kompetencer
Virkelig ringe support med meget få faglige og nødvendige kompetencer. 9 ud af 10 spørgsmål kan de ikke svare på. Har fundet en del programfejl, som aldrig bliver rettet og/eller aldrig anerkendes som fejl. Inklusiv mystisk produktbestillinger man aldrig har foretaget, hvor man så skal kæmpe lange seje kampe for at få pengene retur – der kan være tale om flere tusinde kroner årligt. Også svært, at beskrive fejl til en supporter, der er på et børnehaveniveau. En enkelt one.com-medarbejder er så selvfed i sin “support”, at det er dråben for mig. Jeg flygter. Har ellers været med siden de hed b-one. Flytter alle domæner laaaaangt væk. De skal lige prøve, at gøre det svært at fjerne mine domæner, så kommer der nemlig advokat på sagen! Jeg finder mig ikke i mere!!! En stjerne til b-one, IKKE onecom!!!
Prisstigninger prisstigninger prisstigninger
Elskede Simply, den kærlighed er kølet lidt. Jeg syntes simpelthen det er blevet for dyrt, især når man har flere hjemmesider placeret hos dem. Funktionalitet, hastighed og kundeservice kan jeg ikke sige andet end godt om.